eXTReMe Tracker

sexta-feira, 1 de junho de 2012

Letra e tradução de "One Thing" dos One Direction



"One Thing"

[Liam]
I've tried playing it cool
But when I'm looking at you
I can’t ever be brave
'Cause you make my heart race


[Harry]
Shot me out of the sky
You're my kryptonite
You keep making me weak
Yeah, frozen and can't breathe



[Zayn]
Something’s gotta give now
'Cause I’m dying just to make you see
That I need you here with me now
'Cause you've got that one thing



[Todos - Refrão]
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing



[Niall]
Now I'm climbing the walls
But you don't notice at all
That I'm going out of my mind
All day and all night



[Louis-Zayn-Niall]
Something’s gotta give now
'Cause I'm dying just to know your name
And I need you here with me now
'Cause you've got that one thing



[Todos ]
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing



So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
And you've got that one thing



Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh



[Harry]
You've got that one thing



[Liam]
Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead



[

Todos - Refrão
]
So get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing



So get out, get out, get out of my mind
And come on, come into my life
I don't, I don't, don't know what it is
But I need that one thing
Yeah, you've got that one thing


"One Thing"

[Liam]
Tentei ficar tranquilo
mas quando olho para ti
perco a coragem
porque fazes o meu coração disparar


[Harry]
Fizeste-me cair do céu
És a minha kryptonite
Fazes-em enfraquecer
Yeah, gelado e sem conseguir respirar



[Zayn]
Em alguma coisa há de dar agora
porque morro só para veres
que preciso de ti aqui comigo e agora
porque tens aquela coisa.



[

Todos - Refrão
]
Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai nos meus braços
E não sei, não sei o que é
mas eu preciso daquela coisa
e tu tens aquela coisa.



[Niall]
Agora estou a subir às paredes
Mas tu não notas nada,
que estou a ficar maluco
todo o dia e toda a noite.



[Louis-Zayn-Niall]

Em alguma coisa há de dar agora
porque morro só para veres
que preciso de ti aqui comigo e agora
porque tens aquela coisa.
[

Todos - Refrão
]

Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai nos meus braços
E não sei, não sei o que é
mas eu preciso daquela coisa
e tu tens aquela coisa.

Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai entra na minha vida
E não sei, não sei o que é
mas eu preciso daquela coisa
e tu tens aquela coisa.
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh
Woah-oh-oh-oh



[Harry]
Tu tens aquela coisa



[Liam]
Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai nos meus braços



[

Todos - Refrão
]


Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai nos meus braços
E não sei, não sei o que é
mas eu preciso daquela coisa
e tu tens aquela coisa.

Por isso,sai, sai sai da minha cabeça
e em vez disso cai entra na minha vida
E não sei, não sei o que é
mas eu preciso daquela coisa
e tu tens aquela coisa.

Sem comentários:

Enviar um comentário